Arzúa 22 km

21 september 2016 - Arzúa, Spanje

21 September 2016. Vandaag de laatste etappe op de Camino del Norte want vanaf Arzúa komen we op de druk belopen Camino Frances. Dat hebben we gisteren al gemerkt omdat het zoeken naar een overnachtingsplek al moeilijker wordt. Vandaag hadden we dus nog een rustige route door lichtglooiend landschap. Soms liepen we door bosrijk gebied en soms langs de maisvelden. Eerlijkheidshalve moeten we erkennen dat toch langzaam maar zeker de vermoeidheid in onze benen en voeten sluipt. Maar....we houden vol! Vandaag gehoord dat ons dwergpapagaaitje Sproetje, het voormalig vogeltje mijn moeder, niet meer leeft. Hij was 17 jaar oud.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ramon en Sofie:
    Hallo Henk en Ria,
    Gecondoleerd met sproetje. Wat een leeftijd zeg voor zo'n klein wezentje. Laat jullie niet gek krijgen door de stroom toeristengrinos :) Geer hub uche strepen al lang verdeend!!!! Pes gauw.
    Groetjes Ramòn y Sofia
  2. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    21 september 2016
    Och wat sneu voor jullie. Je raakt aan zo,n diertje gehecht dat zie ik aan onze Stoffel.
    Nog even volhouden ik kan me voorstellen dat alles begin.door te dringen. Het was me ook wel een route zeg.
    Mijn complimenten.
    Gr. Jan en Ria
  3. Stella en Charles:
    21 september 2016
    Jongens petje af. Jullie hebben het bijna "geschaft"
    Heel goed gedaan en weer veel gezien en beleefd.
    Geniet nog even van jullie vakantie en groetjes van jullie buren.
  4. Tila:
    21 september 2016
    hoi ria en henk. ik leef met jullie mee in de camino en ook in de persoonlijke sfeer.jullie sproetje jammer nu. zeker papagaaitje van moeder. jullie zijn doorzetters nog een paar dagen. benen en voeten vermoeid logisch na de VELE km.dan is het ook fijn gezond en wel in Santiago aan te komen,met heerlijke herinneringen , ervaringen. ik vind dit alles ongelooflijk goed van jullie.ook al wordt het drukker ..allemaal naar st. JACOB..fijne dagen verder..liefs tila
  5. FONTAINE:
    en waar was proetjes ?
    Felicitations à vous 2 pour ce nouvel exploit vers Santiago, bon repos à Munstergeleen en geniet ervan, van de rust...