Baamonde 22 km

19 september 2016 - Begonte, Spanje

19 September 2016. Vandaag een mooie etappe door boerengehuchten in Galicië. Soms kun je de omgeving vergelijken met Zuid Limburg. In de gehuchten waar je doorkomt zIe je regelmatig verlaten oude huizen die helemaal in verval zijn en dat zie je bij ons in Zuid Limburg dus niet. Om 13.30 uur waren we in ons hotel en hebben we ruimschoots de tijd om te relaxen en de dag van morgen te plannen.

1. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    19 september 2016
    Hallo Ria en Henk

De omgeving begint al op Limburg te lijken. Nog even volhouden en jullie zijn thuis. Nog fijne dagen en succes.
    Gr. Jan en Ria
  2. Rina:
    19 september 2016
    Morgen weer een etappe van 36 km. Dat wordt weer een stukje taxi of bus. Heel verstandig. Het etentje met "Le petit Comité" was kei gezellig. We hebben jullie gemist! Rina
  3. Nellie Janssen:
    20 september 2016
    Als ik dit schrijf zijn jullie alweer enkele uurtjes op pad. Galicie is fantastisch ik heb er destijds ook genoten. Santiago komt dichterbij geniet van onze mooie wereld. Buon Camino.