Pedrouzo 20 km

22 september 2016 - O Pedrouzo, Spanje

22 September 2016. Vandaag zijn we met onze camino beland op de populaire Camino Frances en dat was al snel duidelijk. Honderden pelgrims zijn samen met ons op weg. Ongelooflijk! En de commercie haakt er op in. Om de paar km. kun je eten of drinken. Om 9.00 uur vanmorgen kwamen we zelfs op een plek waar aan de lopende band spek met ei gebakken werd voor de pelgrims. Wel liep de route vandaag door mooie bossen en natuur. Ook hebben we vandaag weer de "Brexit boys" ontmoet, die we tijdens onze wandeling op de Norte hebben leren kennen. Om 13.00 uur kwamen we in ons pension waar we tot onze verrassing een kamer kregen met eigen badkamer, bij reservering was dit niet mogelijk, wat zijn we toch geluksvogels. De vriendelijke eigenaar trakteerde ons op een heerlijk glas bier. Morgen de laatste dag, op naar Santiago!

1. Stella en Charles:
    22 september 2016
    Dan hebben jullie geluk met jullie pension. Geweldig toch. Morgen nog en dan zit het er weer op.
    Prima gedaan buurtjes. Tot gauw weer
  2. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,

Het zit er weer bijna op voor jullie. Waat geit dae tied tog sjnel. Geniet er morgen nog van en een mooie aankomst bij Jacobus.

Groetjes,
    Ger en Thea
  3. Tila:
    22 september 2016
    hoi ria en henk.. ongelooflijk. morgen is het al zover..voor de zoveelste x aankomst Santiago.maar steeds weer blij,misschien ontroerend. het is werkelijk een hele prestatie..GEWELDIG ..geniet er morgen van.nu genoten van eigen badkamer,dat is idd boffen.maar jullie hebben het verdiend... en dan zeg ik nu nog één keer buen camino.. weer bedankt dat jullie ons mee lieten lopen !!!prachtige verhalen en foto,s.. groeten aan Jacobus .fijne avond en morgen fijne dag . liefs tila
  4. Andre Cannisius:
    22 september 2016
    In de rechte lijn naar de finish.
    Van harte proficiat met het resultaat.
    Kom goed aan en een prettige terugreis.

Respect !!!!!!
  5. Paul:
    Hoi Henk en Ria.
    Tjonge.. jonge... ,
    Nog een wandeldag en het zit er weer op....
    Dat geeft mij dan altijd een beetje wemoedig en
    tegenstrijdig gevoel.
    Je bent blij dat het er weer op zit, tegelijk vind je het jammer dat het weer afgelopen is
    Samen een hele fijne aankomst in Santiago.
    Buen Camino .
    Bisekes
  7. Gerry Coumans:
    23 september 2016
    Hallo Ria en Henk,

Wederom een topprestatie van jullie met enorme leuke ervaringen.

Zodra jullie weer een beetje gewend zijn aan het 'normale"leventje in Nederland komen we wel weer eens binnen lopen om te genieten van jullie reisverhalen.

Groetjes en alvast fijne terugreis.

Gerry en Judy