Comillas, 22 km

4 september 2016 - Comillas, Spanje

4 September, 2016. Vanmorgen om 6.45 uur gingen we op pad. Het was nog donker, maar met onze zaklampen was de route goed te volgen. We vertrokken zo vroeg omdat we nog niet wisten of we vandaag 22 of 34 km zouden lopen. De route was vrij heuvelachtig, we moesten zo'n 700 m. stijgen en 750 m. dalen. Tegen 14.00 uur arriveerden we in Comillas, een kleine badplaats en omdat Ria hinder had van enkele blaren op haar voeten,  besloten we hier te blijven. Dus vandaag bleef het bij 22 km. We zitten nu in een hostal, aten al gebakken eieren met patat en dronken een heerlijk glas bier. Nu even verfrissen en dan het dorpje verkennen.

1. José Garcia:
    4 september 2016
    In Comillas ben ik een aantal keren samen met Julian geweest. Het is een mooi plaatsje met een aantal bezienswaardigheden o.a. een universiteit, Capricho van Gaudi en een engel bij de begraafplaats die je van beneden kunt zien. Bekijk, geniet en succes met de camino.
    José en Juliàn
  2. John Pluymakers:
    34 km is ook niet nodig.
    Ik vind het al een prestatie als ik 22 heb gefietst..
  3. Birgitte:
    Hallo lieverds,
    heb net voor het eerst jullie blog gelezen en meteen alle verhalen gelezen en mooie foto's bekeken. Heerlijk om zo een beetje 'met jullie mee te lopen'.
    Het kriebelt bij mij ook alweer, zou het liefst morgen vertrekken, haha.
    Knap wat jullie elke dag presteren, het is toch een behoorlijk pittige tocht. Take care!
    Groetjes!! Birgitte
  4. Nellie Janssen:
    4 september 2016
    Ria en Henk, het is zondag vandaag en druilerig weer bij ons vandaag. Daar hebben jullie geen last van!! Heerlijk om jullie te volgen bij deze wandeling, met de prachtige foto's. Jammer van de blaren, rust lekker uit, geniet van alle moois. Niks moet, alles mag. Dikke knoevel vanuit Baarlo. Nellie en Mart.
  5. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,

Mijn voeten beginnen te jeuken, bij het lezen van al die mooie verhalen. Geniet van jullie camino en met zo'n warm weer is een CERVEZA op z'n tijd heel lekker. Doe het rustig aan en Ria succes met je blaren. Verzorg ze maar goed. Vanoet "Oppe Ruiver" eine Buen Camino.
    Ger en Thea.