Laredo 25 km

31 augustus 2016 - Laredo, Spanje

31 Augustus 2016. Vanmorgen om 7.00 uur op pad. De eerste 10 km lopen we langs de kust. Mooi gebied. We ontmoeten weer pelgrims uit allerlei landen, zoals Louis uit Brazilië, 2 fietsers uit Amerika en een Argentijn die op de fiets een wereldreis is aan het maken. Tegen 11.00 uur arriveerden we bij een camping waar we vanaf ons pad ook een Hollandse caravan zagen waar twee mensen voor zaten, Ria riep hard ; goedemorgen, waarop de mensen ook hard riepen en zwaaiden, we zijn toch landgenoten, nietwaar? Bij de campingkantine hebben we gepauzeerd. Nu moesten we ongeveer langs een rijksweg lopen die vrij pittig omhoog ging. De laatste 4 km naar Laredo kostten weer de nodige zweetdruppels. Eerst een half uur via een steile pas bezaaid met keien bergop en daarna stijl omlaag naar Laredo. Nou dan heb je het wel gehad. Nu zitten we in een mooi hotelletje, de was is gedaan, de zo'n schijnt, wat wil je nog meer. Ultreia y buen camino!

1. Harrie en Marian:
    Hallo Henk en Ria,
    Ik heb jullie reisverhalen gelezen ik vind het prachtig wat jullie doen.
    Nog vele fijne wandeldagen. Geniet ervan.
    Groetjes Harrie en Marian.
  2. Andre Cannisius:
    31 augustus 2016
    Ik volg jullie en ook de ronde van Spanje en de renner zitten ook in de buurt daar en daar zie hoe stijl de bergen en heuvels zijn.
    Ik vind het maar wat dat jullie dit voor elkaar krijgen.
    Groetjes,
    Andre
  3. John Pluymakers:
    Hoi Ria en Henk
    Ik heb jullie reisverhalen niet volledig gelezen omdat ik zelf een paar dagen op vakantie was.
    Ik volg jullie wel en vind het knap dat jullie dat allemaal kunnen ondernemen.
  4. Zef en Ria:
    31 augustus 2016
    Höb geer ós neit herkend op dae camping ? De koffie waor sjus klaor.
    Sjoon verhaol weijer en op nao mörge.
    De groete.
  5. Tila:
    31 augustus 2016
    19.50 u.r&h.wat een heerlijke verhalen weer en prachtige uitzichten...zeker langs de kust,, en .fijn dat jullie nu zoveel caminowandelaars tegenkomen.dat was de vorige x minder hé.
    ik kan je vertellen dat wij volksd.dames vanmorgen ook de zweetdruppels voelden. ria een nieuwtje voor jou !!! optreden op
    1 okt.gaat NIET door. zal jij niet om treuren, denk ik .nu hoef je niet elke avond op je i pad de dansen te *oefenen*.ha ha.!!!
    veel plezier verder. liefs tila
  6. Nellie Janssen:
    Hallo Henri,
    Wat een schitterende ver gezichten, het zal af en toe wel afzien zijn maar jullie krijgen wel wat geboden.
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen en fijn dat jullie mede pelgrims op jullie pad hebben. Geniet ervan.